Winkelwagen
Filters
Favorieten

U heeft nog geen favorieten toegevoegd.

Service

Esstore
Bereikbaar op werkdagen van 9:00 – 17:30 uur.
Telefoonnummer: 085-8339985
E-mail: webshop@esstore.nl

Vermeld bij vragen over uw bestelling, facturering of betaling altijd het ordernummer van de bestelling in de e-mail die u verstuurd.
Klopt er iets niet aan uw bestelling, mist u een artikel of heeft u een verkeerde maat of kleur ontvangen? Laat ons dit z.s.m. weten.

Retourneren
Wanneer uw bestelling niet helemaal naar wens is kunt u de bestelling – of een deel hiervan – gratis retourneren naar ons antwoordnummer. Gebruik hiervoor de retoursticker met antwoordnummer die aan uw bestelling is toegevoegd.

Ruilen
Het kan natuurlijk voorkomen dat u één of meerdere artikelen liever voor een andere kleur of maat wilt ruilen. U kunt dit aangeven op het retourformulier. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen wordt de ruiling zo snel mogelijk verwerkt. Voor een snellere afhandeling kunt u het gewenste artikel ook opnieuw bestellen via de website en de ruiling als retourzending aanbieden.

Sale-artikelen
Heeft u een artikel zonder afprijzing besteld en wordt dit artikel binnen 14 dagen toch afgeprijsd, dan heeft u recht op teruggave van het prijsverschil. Het is niet nodig om een retournering te doen of een nieuwe bestelling te plaatsen. Stuur in dit geval een e-mail o.v.v. het ordernummer naar webshop@esstore.nl en wij maken het voor u in orde. 
 
Let op!: Deze regel is niet van toepassing indien er sprake is van een tijdelijke aanbieding, zoals Black Friday of verzendkostenvrije periodes.

Klachten
Wij vinden het uiterst belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop en de service van Esstore. Esstore geeft om uw mening en feedback. Mocht u onverhoopt een klacht hebben over een artikel of bestelling, dan kunt u hierover uiteraard contact met ons opnemen door het contactformulier in te vullen of een e-mail te sturen naar webshop@esstore.nl. Vermeld in de e-mail een duidelijke omschrijving van de klacht, uw naam, bestelnummer en eventueel een foto van de desbetreffende klacht. Uw klacht zal doorgaans binnen een termijn van 5 werkdagen beantwoord worden.

Garantie
Als consument kunt u er vanuit gaan dat Esstore artikelen van goede kwaliteit levert. Er is een wettelijke garantie van toepassing op al onze artikelen. Het artikel moet binnen de garantieperiode normaal gebruikt zijn. De garantie geldt niet op beschadigingen die zijn ontstaan door eigen toedoen en het niet volgen van de voorschriften. Heeft u het artikel online besteld en gaat het binnen of buiten de garantietermijn kapot? Neem dan even contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar webshop@esstore.nl. Als de klacht gegrond blijkt, beslist Esstore of er tot reparatie of vervanging wordt overgegaan.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:
  • Beschadiging door opzet of of door nalatigheid; 
  • Normale slijtage.

Kleding

Om de kwaliteit van kleding zo lang mogelijk te garanderen is het van belang dat u zorgvuldig met de kleding omgaat. Wij adviseren u onze tips en de wasvoorschriften in het label van het artikel raad te plegen. Artikelen waar steentjes, studs of andere kwetsbare details op bevestigd zijn dienen altijd met de hand gewassen te worden. Wij geven geen garantie op bewerkingen van deze artikelen. Voor gekleurde kleding geldt dat het mogelijk kan afgeven op lichtere kleding of oppervlaktes. Esstore is hier niet aansprakelijk voor.

Wasvoorschriften
Hieronder vindt u een overzicht van de meest voorkomende wassymbolen.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.